2012. február 27., hétfő

Babaváró kiscipő


Ez a torta Patrik születése alkalmából készült, még tavaly. Nem akartam agyon csicsázni a díszítést, viszont mindenképp fel akartam dobni.  Az interneten keresgéltem babaváró tortákat, így találtam rá olyan szépségekre, amin marcipán cipők díszelegtek. 


Annyira megtetszett, hogy nekivágtam egy prototípus elkészítéséhez. Mondhatni elégedett voltam az eredménnyel, így a kis cipővel díszített torta véglegessé vált. Már csak azért kellett izgulnom, hogy másodjára is sikerüljön összeraknom a cipőket.  


Na hát ugyanolyan nem lett, de örültem, hogy egyáltalán megállt.




A torta maga 2 adag kakaós tésztából és fehér csokis mascarpone töltelékből állt, valamint töménytelen mennyiségű marcipánból. Utólag visszagondolva, talán elég lett volna csak 1 lapot kisütnöm, de elsőre olyan kicsinek tűnt. Így viszont nem lett alacsony. Elvégre így adja ki szépen az összhangot, vagy nem?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése