2012. december 25., kedd

Boldog Karácsonyt Mindenkinek!

Mindenkinek aki olvassa, vagy valaha olvasta is a bejegyzéseimet.... 
Aki bármilyen módon kinyilvánította tetszését, vagy építő kritikáját a tortáim és munkáim iránt akár itt, akár a Facebook oldalamon...
Akik megtiszteltek bizalmukkal és rám bízták családtagjaik szülinapi tortájának megálmodását és elkészítését....
Mindenkinek aki bátorított, támogatott és hozzá segített hogy a hamuban sült csodák elkészüljenek...
ÉS természetesen azoknak is, akik a fenti körbe nem tartoznak bele....

Nagyon Boldog, Békés Karácsonyi Ünnepeket Kívánok!


Az idei karácsonyi ajándék bonbonjaim sajnos a külcsínt illetően nem lettek túl szépek, ízvilágban azonban most is próbáltam néhány különlegeset csinálni. Idén a sláger a karamell volt nálam, így a bonbonokban is hangsúlyt kapott a bűnös cukor eme csodás változata! A végeleges verziók hosszas válogatás és szortírozás után kerültek kiválasztásra, (így is 13 féle bonbont próbáltam megcsinálni mert egyszerűen nem tudtam választani a sok fantasztikus íz közül) néhányat azonban kicsit át is variáltam. Ezúton is szeretném megköszönni Praliné Zsuzsinak és Gesztenyének a recepteket. Néhányat sajnos nem sikerült megvalósítanom, de valószínűleg ez az én ügyetlenségemnek és tapasztalatlanságomnak köszönhető. Bármennyire is imádom a csokoládé mindenfajta megnyilvánulását, a bonbonkészítés terén sajnos még vannak hiányosságaim még akkor is, ha nem először csinálom. De egyszer talán ebben is lesz alkalmam fejlődni.
Mindenesetre én ezzel a néhány képpel szeretnék mindenkinek Áldott Ünnepet kívánni!













Idén tehát ezzel a variánssal készültem a nekem Legkedvesebbeknek:
Tengeri sós Muscovado karamellás bonbon - Recept itt olvasható
Muscovado Sós vajkaramella - Recept itt olvasható
Epres balzsamecetes bonbon - Recept itt olvasható
Málnás fehércsoki krémes praliné
Levendulás marcipánkrémes praliné (nekem ez volt az idei kedvencem a sós karamella mellett) - Recept itt olvasható
Kávés karamellás praliné - Recept itt olvasható
Diókrémes fehércsokis praliné - Recept itt olvasható
Túró Guru bonbon - Recept itt olvasható
Gyömbéres karamellás nyalóka - Recept itt olvasható
Sós mogyoróvajas-karamellkrémes praliné - Recept itt olvasható
Kókuszos-juharszirupos kocka - Recept itt olvasható



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése