2013. július 4., csütörtök

Eper Mánia - 3. rész: Epres kosárkák....ebből - abból!

Végy a múltkori Dán Marcipános Epres pitéből egy kis megmaradt, nyers, fagyasztott tésztát. Keress egy felbontott tábla étcsokit. Ott lesz az, a fiók mélyén jól eldugva! Vedd az Epres Mille Feuille maradék vanília krémjét és egy marék epret, ami eperszezonban biztos hogy van a hűtődben. (Pláne, ha több kilónyit szedtél, valamilyen megmagyarázhatatlan oknál fogva vezérelt hirtelen felindulásból.)


Íme a tökéletes recept arra az esetre, ha van egy kis maradék hozzávalód az utóbbi sütikből. A pitéből visszamaradt nyers tészta nem volt sok, de 3 kis kosárkát ki tudtam vele bélelni. A vanília krémből sem maradt túl sok, ellenben volt rengeteg eprem. 

És miért ne dobhatnám fel az egészet egy kis csokival, amit ráadásul végtelenül egyszerűen csempésztem bele a sütibe!? Semmi gőz fölött olvasztás! Törtem 3 kockát és sütés közben bele tettem egy-egy darabot a kosarakba. Így amíg sült a tészta, beleolvadt a csoki is! Miután kivettem a sütőből csak egy kicsit elkenegettem egy késsel. Ezután már csak néhány nyomás a vanília krémből és pár szem eper a tetejére.



Kész a mini kompozíció.....ebből is, abból is!!

























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése