2013. december 11., szerda

Csipkék és Virágok


Születésnapra készült ez a halvány lila, virágos torta. Most először próbáltam ki az ehető cukorcsipkét, amely véleményem szerint nagyon fel tud dobni egy tortát. Persze van még mit gyakorolni rajta, de elsőre talán elmegy.




Virágok terén is van még mit gyakorolni, de egyenlőre én még ezekkel is meg vagyok elégedve. Na jó, úgy ahogy!


A torta egyébként meglepetés volt a "megrendelőnek" is. Páromék kérték, hogy csináljak egy tortát egy rokonnak. Mivel ez még Halloween környékén volt, feldobtam, hogy lehetne valami vicces, témába illó téma. De mivel nem kaptam rá egyértelmű igent, ezért maradtam egy hagyományos verziónál. Ők viszont azt hitték, hogy vicces lesz. Így végül őket is meglepte a végeredmény. Nem tudom, hogy ez a tortára nézve jó volt vagy sem...minden esetre ilyen lett. 









2 megjegyzés: