2014. január 28., kedd

Élet a Kertben



Még mindig az elmaradásaimat pótlom! Úgy érzem sose érem magam utol, de ez igazából azt is jelenti, hogy ha nem is lehet Dunát rekeszteni a tortáimból, azért akad 1-2 alkalom, amikorra ki tudom élni a kreativitásom. Ez a torta volt a tavalyi év utolsó tortája. Annak a kislánynak készült, akinek a Hercegnős torta is.



Itt most az volt a kérés, hogy legyen jó színes és legyenek rajta virágok. Mivel gyerkőcnek készült, nem akartam teli aggatni mindenféle komoly virággal, kálával, rózsával stb. Inkább a kerti hangulatot próbáltam visszaadni a teknőssel, a csigával és a katicával. Nem akartam túl csicsázni sem a virágokat, az oldalán direkt gyerekrajzhoz hasonló stílusban szerettem volna megjeleníteni. 


Közel egy hónap elteltével persze már ezzel is vannak gondjaim. Talán túl egyszerű lett, kissé hiányosnak érzem. Jól nézett volna ki egy kis zöld levél mondjuk a teki alatt, de talán felírhattam volna az ünnepelt nevét és évszámát is. Megmondom őszintén, ennek nem vagyok annyira híve, nem is tudom mért. Kit is emlékeztetünk a korra egy gyereknél? A gyereket akinek, ilyenkor teljesen más dolgok járnak az kis fejében? Vagy a rokonokat, barátokat, akik azért általában tudják, hogy hány éves a szülinapos? Nem tudom, talán én  gondolkozom furán. Ehhez képest a Keresztlányom tortájánál jól ráírtam, hogy Panna 5 :) Na ezen igazodjon el valaki :)


A torta alapszínét az új kütyümmel fújtam és végre most már volt is róla fogalmam, hogy hogyan fessek vele szépen és egyenletesen. Igaz, ez is jó harsány lett, mint a Rainbow Dash torta, de ekkora még mindig nem sikerült fehér festéket beszereznem. És különben is megbeszéltem magammal, hogy Zsófi nagyon szereti az élénk, csajos színeket. Ennyi! A virágokat próbáltam feldobni egy kis árnyalással, hát több-kevesebb sikerrel, de menni fog ez idővel. 



A töltelék nutellás-mascarpone volt. Picit lágy lett, ezzel a krémmel még kísérleteznem kell, mert a töltés után igencsak rágtam a körmöm, hogy ha leveszem a keretet egyben marad e tortácska. Az ábra mutatja, hogy nem csúszott szét, de azért erre ki kell találnom valamit, mert mostanában nem engedhetem meg magamnak az álmatlan éjszakákat! Az íze viszont maga a tökély!
    


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése