2014. február 4., kedd

Egy csokor virág



Az év első tortája. Majdnem az utolsó pillanatban kaptam a felkérést az egyik ismerősömtől, hogy dobjak már össze neki egy gesztenyés tortát. Semmi extra, csak legyen rajta színes virág...
Nos hát ezen van színes virág.




Picit megszenvedtem vele, mert a marcipán olyan lágy volt, mintha legalábbis 50 fok lenne, de tény, hogy ideje sem volt szegényeknek formára száradni, mert nem sok időt kaptam az elkészítésére. Csöppet lapos naspolyák lettek. :)
Ennek ellenére a kedvencem a nagy piros lett, itt középen. Igaz, jól eldugtam! De miért is??























A töltelék gesztenyés volt, amit először használtam. Gyakorlatilag a jól bevált fehércsokis mascarpones receptemben helyettesítettem a mascarponet gesztenyemasszával és kicsit kevesebb tejszínt használtam. Az állaga tökéletes volt, nagyon jól megkötött egy éjszaka pihentetés alatt, és a töltésnél is állt mint a cövek. Az ilyen töltelékeket szeretem. Gesztenyés tejszínes krémmel töltött kakaós piskóta, marcipánnal bevonva, virágokkal díszítve...kész! :) 






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése