2015. április 1., szerda

10 pici nyuszi ül a tortán...

Helyesebben mondva 10 pici  Kockásfülű nyúl ül tortán. Még helyesebben csak 8, mert kettő leszorult a torta mellé! 




Nem kis feladatot kaptam a minap, ugyanis Fanni szülinapi zsúrjára kellett egy tortát csinálnom. Fanni oda van a Kockásfülű nyúlért. Teljesen megértem, én is imádom azokat helyes kis boci szemeket - mondjuk ez elég hülyén hangzik, hogy a nyúlnak boci szemei vannak. 

Először úgy volt, hogy a bőröndös Kockásfülű nyúl tortát fogom még egyszer megcsinálni. Ennek mondjuk azért örültem volna, mert azt a tortát nagyon szeretem, de így, hogy azóta magam mögött tudhatok pár tortát, már teljesen máshogy csinálnám meg. Viszont az idő hiánya miatt egyszerűen nem mertem bevállalni a dolgot, ezért Fanni anyukája kitalálta, hogy legyen 10 pici marcipán nyuszi rajta. Minden gyereknek egy. Bár korántsem volt egyszerűbb megcsinálni, mint mondjuk a nagy tortát, de fel tudtam osztani a nyúlsereg elkészítését több napra, így sikerült teljesítenem a feladatot határidőre.


Persze mondjuk a Kockásfülű nyúl nem egy bonyolult lélek, de azért a fülek...! A fülek okoztak némi fejtörést, vagyis inkább úgy mondanám pár óra asztal fölötti görnyedést. Ráadásul mire kész lettem minden részével, addigra elég jól megszáradtak, így mire a végtagok összeillesztésére került sor, a fülek elkezdtek töredezni és alig tudtam felhelyezni a fejre. De azért élveztem én, bár a 8. környékén úgy éreztem önként és dalolva veszem fel a hátulgombolós kabátot :)   








Aztán a torta összeállításánál kellett szembesülnöm a következő problémával. A cél az lett volna ugyanis, hogy a 10 pici nyuszi ülje körbe a tortát, hogy minden szeletre jusson egy. De mivel a 10 pici nyuszi egyáltalán nem lett olyan pici, nem fért rá az összes. Az utolsó pillanatban viszont kiderült, hogy két gyerek nem tud jönni a zsúrra, így az övékét külön tettem. A maradék nyolcból kiválasztottam egy jól szituált egyedet, azt raktam középre, a megmaradt hetet pedig mögé ültettem félkörbe. Amúgy is elég furán néztek ki a teljesen körbe ültetett nyulak, mert az elöl ülőknek csak a háta látszott volna ugye. Szóval ennyit tudtam kihozni a dologból. Remélem azért a gyerekeknek bejött a 10 pici nyuszi!  A torta egyébként csokis-mascarpone ízű volt és marcipánnal burkoltam.



2 megjegyzés:

  1. Szia! Fanni nagyon örült a tortának és igazán finom volt. Végül 9 gyerek jött el, így 1 nyulat még be kellett tennünk.
    Köszönjük a kitartó munkát :)

    VálaszTörlés