2015. július 24., péntek

Egy mezőgazdasági torta esete


Volt már dolgom állatokkal, de egyszerre ennyivel talán még soha...



Itt aztán van minden, akárcsak egy mezőgazdaságban. Ezért én nemes egyszerűséggel csak mezőgazdasági tortaként emlegettem a készítés során.

Hozott kép alapján dolgoztam, de azért belecsempésztem egy kicsit az én gondolataimat is. A bocit pl. nagyon kedveltem, bár azzal pepecseltem el a legtöbb időmet. Amikor tudatosult bennem, hogy majd 2 órámba tellett, azt mondtam ez így nem mehet tovább. Javítanom kell a részidőmön! Mégis milyen már, hogy egy állatfigura 2 órába telik és ott van még mellette 10 másik! Segíts magadon és isten is megsegít - szokták volt mondani - ezért úgy döntöttem hogy a pacikat sokkal egyszerűbben fogom megoldani. Minek neki test, ha csak a fejét dugja ki az istállóból. Máris gyorsabban ment a dolog. Aztán innen kezdve ment, mint a karika csapás....nagyjából. A malackák kicsit pecsenyére sültek az már igaz, de hát istenem, ebben a kánikulában ne csodálkozzon senki.

Egy dolgot viszont megint tanultam. Ha a tortának van egy alap színe, akkor azt érdemes begyúrni már az elején, főleg ha emeletesről van szó. Aztán ha sötétebbre akarom, vagy árnyalni, akkor még rá lehet segíteni egy kicsit airbrush-sal. Mert az érzés, mikor egy hosszas színkeverést követően lefújod az alsó tortát egy elfogadható színnel és kiderül, hogy nem maradt a felső tortára elég festéked, nos az felejthetetlen! Szerintetek esélyes ugyanazt a színt kikevereni?? Mármint nekem!  Elárulom: NEM!! Szóval van, amikor nem lehet időt spórolni. Arról nem beszélve hogy a felülete is szebb lesz!


Ez a jó tortázásban! Mindig tanulsz valamit! Persze ezek között van olyan tanulság is, amikor utólag verem a fejem az asztalba, hogy "mégis mit gondoltam?!?!". De már rájöttem: ez az én tartozékom. Ez velem jár :)
Az 1 éves Beni odáig volt érte. Naná, hogy kezecskéje rögtön a figurák felé vette útját, hogy aztán el is tüntesse őket. Hiába, ez egy mezőgazdaságban elengedhetetlen.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése