2016. február 26., péntek

Iker traktorok



Iker fiúknak ment a két torta, ami valójában egy, de aztán kettő lett belőle. Vagy egy torta ami igazából kettő lett? Végül is, mindegy!

Az ikreknek - anyukájuk elmondása szerint - évek óta töretlen a traktor mániájuk. Így 4 éves szülinapjukra is azt kértek. Először két kis tortával indultunk és semmi extra, bonyolult dolog nem kellett rá, csak 1-1 traktor a tetejére. Hosszas egyeztetés után felvetettem: mi lenne ha egy tortából csinálnék két felet, amit külön burkolok. Mindkettőn lesz traktor, természetesen egyforma, de eltérő színű és mindkét torta színét tekintve lesz különböző. Így lesz egységes, mégis 2 különböző torta. Akárcsak egy ikerpár.


Egyszerűnek tűnik, aztán persze mégse. Reméltem, hogy sikerül majd egyformára leburkolnom a tortákat, de láthatóan burkolás után már nem illeszkedtek egymáshoz úgy ahogy én azt szerettem volna. Pedig olyan gondosan lekentem, beszinteztem, kimértem, félbe vágtam. Aztán hogy hol is csúszott el.... rejtély.
Sokat gondolkoztam azon is, hogy milyen körítést adjak neki. De maga a traktor ténye annyira fontos volt, hogy igyekeztem azt szépen kidolgozni és amikor rátettem a tortára őket, úgy éreztem nem vonnám el semmivel sem a figyelmet róla. Ráadásul annyira kínosan ügyeltem arra, hogy a traktorok egyformák legyenek méretre is - nehogy vita kerekedjen belőle - hogy a másodiknak többször is nekikezdtem. Nem kellett rá név sem, csak  az évszám. Végül csak a torták oldala kapott egy kis kerítést és a szántóföldet próbáltam imitálni egy kis piskóta morzsával. Így utólag nézegetve, talán mégis feldobhattam volna még valamivel. De azért remélem nem voltak nagyon csalódottak a fiúk és hogy a mezőgazdasági járművel azért tetszettek nekik.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése