2016. február 9., kedd

Scooby-Doo, aki a tortából is kirobban



Én nem tudom ki hogy van vele, de nekem ez a Scoody-Doo, mint rajzfilm totál kiesett. Ismerem én, persze hogy ismerem, de manapság a Jégvarázs és a Minionok világában eszembe sem jutott torta formájában. Pláne nem egy kislánynak! Na pontosan ezért imádtam!

Zsófi, aki egyébként elég "hercegnős" típus, meglepő válasszal élt ama bizonyos kérdés feltevésekor, miszerint "Idén milyen tortát szeretnél a szülinapodra?"

Hát mindenre tippeltem volna, de arra nem, hogy pont Scooby-Doot szeretne. Nemcsak engem lepett meg vele, de még a kis barátait és a szülőket is, akik hivatalosak voltak a zsúrra. 
Az ötlet hallatán először jött az őszinte meglepődés! Utána a tagadás, miszerint nem is létezik Sbooby-s torta (mert ha én nem láttam még olyat, az biztos nincs is)! Ezt követte az értetlenség fázisa, ami a "miért pont ez??" kérdés kört firtatta, majd az üldözési mánia: "ez csak azért van, hogy engem szívasson!!!" Végül pedig a pánikroham: "mi a francot hozzak én ki ebből?" 
E szokásos folyamaton végig futtatva magamat pár másodperc múlva lehiggadtam és neki duráltam magam a témának. Sok verziót valóban nem találtam Scoody-Doora. Az viszont felettébb tetszett, hogy nem kifejezetten lányos témáról volt szó, így egyre inkább felcsigázott és a kezdtem benne meglátni a kihívást. 



Szerettem, hogy nem kellett a szokásos kliséket alkalmazni és azt is, hogy egy kislánynak készült torta is lehet barna, vagy zöld, sőt még kék színű is. 

Igyekeztem a mesére jellemző színeket használni, a díszítés terén pedig most nem a figurázást választottam, hanem a baglyos tortánál is használt festett cukorlapot. Elvégre Bence Zsófi kisöccse, így családban maradt. 
A robbantott torta technikával régóta szemeztem, de még nem volt alkalmam kipróbálni. Igen látványos kis díszítési módszer, szerettem. Persze, hogy látványos, végül is egy majrés kutya robban ki épp a tortából.
Alapvetően jó kis torta lett ebből a Scooby témából. Zsófi ráérzett! Tudta ő mit kérjen, még ha elsőre ki is borultam miatta. Na de csak egy kicsit :)   























     

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése