2016. április 21., csütörtök

Maci 30-ra!




Hol van az megírva, hogy felnőtt embernek nem jár mondjuk egy macis torta. Ez a szép ebben a dologban. Legyél akármilyen idős, a szülinapi tortád tükrözhet valamit, ami rád jellemző, ami emlékezted valamire, ami a foglalkozásod, ami a hobbid, amilyen a stílusod. Szeretem, amikor egy torta mesél!



Mint például ez is. Ez a torta egy 30 éves lánynak készült, aki hiába lépte át azt a bizonyos x-edik küszöböt, a szüleinek mindig is az Ő pici macijuk marad, ahogy születése óta nevezik. Ezt szimbolizálja - nyilvánvalóan  - a maci a torta tetején. Bár először egy maci formájú tortából indultunk ki, végül inkább a külön figura mellett maradtunk és én ennek nagyon örültem. Sokszor találkoztam már ezzel a macival, de sose ismertem a történetét és a nevét. Na most utána kerestem. 














Ő itt Tatty Teddy, más néven Topis Maci. A legendárium szerint egy kislány találta meg egy bontott ház lomjai közt. Olyan hideg volt, hogy az eredetileg barna maci szőre szürkévé, orra kékké változott. A kislány haza, vitte anyukája pedig befoltozta, megjavította. A kislány nevezte el Tatty Teddy-nek, aki immár nem volt többé egyedül és végre szerették. A szeretet és a barátság jelképévé vált és a kis maci hamarosan meghódította az egész világot. 





Dióhéjban ennyi! Tatty úgymond engem is megbűvölt. Nagyon akartam megcsinálni és jól akartam megcsinálni. Végül így sikerült és azt kell mondjam, hogy elégedett vagyok vele.
Az ünnepelt állítólag a mai napig nem engedi, hogy hozzá nyúljanak. Mármint a macihoz... nem a tortához :)      



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése