2016. május 25., szerda

Kosárlabda - csont nélkül


Mondhatnánk ugye ezt is, hiszen csak sikerült megvalósítanom életem első labda tortáját. Még jó hogy csak kosár.


Persze erre is rendesen ráparáztam, mint minden olyan tortára, amit még nem csináltam. Ahhoz képest nem volt annyira bonyolult. És legalább nem foci- hanem kosárlabdát kellett csinálnom, ami azért lássuk be cseppet egyszerűbb így elsőnek.


Kezdetnek magát a formát kellett kitalálnom, hogy miként is. Na persze ez is lehetett volna bonyolultabb, ha az én drága Kolléganőm nem átallt volna egész labdát kérni. De végül megelégedett egy féllel is. Hála érte!
Így felavattam a gyönyörűséges üstömet, ami tökéletes félgömb. Abban kisütöttem az olajos kakaós piskótát, majd amikor kész lett, bepánikoltam hogy ez mennyire pici lett. Mintha nem tudnám, hogy töltve dupla akkora szokott lenni. Így hát biztos ami tuti alapon sütöttem még egy lapot. És betöltöttem csokis-mascarpone krémmel. Visszatöltöttem a formába és másnap kiborítva már láttam hogy feleslegesen aggódtam. A plussz egy lappal ugyanis nem fél, hanem 3/4 labdát kaptam. Szóval picit túltoltam...megint :) De sebaj! 










Leburkoltam, lefújtam, majd felrakosgattam rá a csíkokat. Hát.. próbáltam én a használt, kicsit koszos labda látszatát kelteni, de lássuk be, van még mit gyakorolni ezzel az aribrush-sal. Aztán ott volt ugye a mintázat. Mert egy kosárlabda nem sima. Az egész eszközparkomat feltúrva végül egy kisméretű sima kinyomócsővel "pöttyöztem" rá a a mintát, ami végeláthatatlan melónak tűnt. Felénél sem jártam, amikor már kezdett leszakadni a kezem. Ebből kifolyólag talán nem is lett olyan sűrű, mint amilyen lehetett volna.
Na de! Méret ide vagy oda, minta ide vagy oda... íme első kosárlabdám. Vagyis egy fél! Na jó hagyjuk!





Kattints a linkre, ha tortát rendelnél és keress az elérhetőségeim egyikén!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése