2016. június 22., szerda

Szülinapi dobozka - gyorsan valami egyszerűt!



... egy jókora masnival. Ez az az eset, amikor gyorsan valamit, mindegy, hogy mit.




Merthogy semmilyen instrukciót nem kaptam, csak annyit, hogy szülinapra kell, lánynak. Szóval, jó ha az ember szabad kezet kap és teljesen rábízzák, de amikor semmilyen támpontot nem kap, sem színre, sem stílusra vonatkozóan, vagy hogy mi legyen rajta, esetleg mi nem, azért ott lehet fejet vakarni, pláne ha még nem is ismeri a célszemélyt. 





Az utolsó pillanatig agyaltam rajta, konkrétan már vért izzadtam, mert bármit csináltam volna mindig felvetődött a kérdés: na jó, de vajon ez tetszeni fog e neki? Nem is olyan egyszerű ez a történet, mint ahogy azt az ember gondolná. Gondoltam én rá virágokat, meg hasonlót, de azt is mondták ne legyen túlbonyolítva.






Így jött a doboz ötlete, ami nekem a semleges kategória, azaz bármikor bevethető. Szívem szerint fekete-fehérre csináltam volna, esetleg fekete-lilára és talán még pöttyösre is, de azt sem tudtam, hogy azt szereti e. Így maradt a visszafogott lila csíkos dobozka, viszont végre csinálhattam egy jókora masnit rá! Azt nagyon szerettem :)

Viszont kaptam egy ígéretet, hogy legközelebb felkészültebbek lesznek torta ügyben. Talán nem jött be a doboz, ki tudja, bár szerintem ahhoz képest hogy sötétben tapogatóztam, helyeske lett. Valóban nem bonyolult, de helyeske.
Mindenesetre ha tortát szeretnél, álmodd meg bátran és én megvalósítom :) 
Rendelj tortát, ahogyan Te szeretnéd! Információk és elérhetőségek ezen a linken!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése