2016. augusztus 5., péntek

Bob mester és társai



Akik rendíthetetlenül javítanak, építenek, foltoznak, toldoznak valamit. Most már ezt a mesét is ismerem minden oldalról.


Beni soron következő tortája volt ez, ami igencsak mozgalmasra sikerült. Anyukája tavaly sem adta alább, akkor készítettem egy komplett mezőgazdasági tortát mindenféle tanyasi állattal. Gondoltam én, hogy überelni azt az ötletet már nem nagyon lehet, de azért mégis sikerült és ez így van jól.
Kaptam is képet arról, hogy milyennek álmodta meg Beni 2. tortáját és azért kellett egy kicsit emésztenem. Munkagépek, markoló, úthenger, betonkeverő, minden mi szem szájnak ingere. És persze Bob, a mester meg a kék macskája. Na mondom, lecke feladva!


Úgy döntöttem kiválasztok 2 járgányt, abból az egyszerű és nemes okból kifolyólag, hogy ennél több már úgysem férne rá. Ezeket most egy gondolattól vezérelve nápolyiból csináltam meg. Nem tudom miért, egyszerűen bekattant, hogy ezekhez az izékhez kell egy csomó fondant, annak ki kell száradni, hogy az úgy is maradjon stb stb. És mivel ezek igen szegletes formák, hát gondoltam miért ne csinálhatnám ezt meg nápolyiból. Úgyhogy összeragasztottam néhány darabot, formára nyesegettem majd beburkoltam színes fondanttal. Az úthenger egész frankó lett. A markoló kétségtelenül kissé aránytalan, de az volt az első.

És hát persze Bob! Ó Bob.... a kis szerszámaival, kockás ingével a kantáros gatyájával, sisakjával. De szerettem!





















És az a macska ott? Nos....jó... hát nem látott még senki mutáns méretűre megnőtt macskát? Amúgy is! Egy kék színű macskáról beszélünk. 
Mindamellett Beni és anyukája hálás rajongói a tortámnak és én már előre várom, hogy milyen gondolattal lepnek meg 1 év múlva :) 


Rendelj tortát, ahogyan Te szeretnéd! Információk és elérhetőségek ezen a linken!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése