2016. szeptember 23., péntek

Minnie egér, ahogyan azt kell!





Na ilyet sem csináltam még. Igaz hogy lófejet már igen, de Minnie egér fej formájút nem és annyira nem is izgatott a dolog. Aztán mégis csak kedves emlék lett belőle.




Réka, akivel nemrég végre személyesen is találkozhattam, rendszeresen találja ki nekem a szebbnél szebb feladatokat. Indítottunk egy Penge tortával, aztán igen meghatározó volt Krisztike kislányának a keresztelő tortája, majd betalált egy Eperke házával is. Bár ez utóbbit nehéz überelni ötlet szintjén, én mégis azt szeretem Rékában, ahogy tortáról tortára - egyszersmind vérszemet kapva - adja elő ötleteit, javaslatait. Igen határozott elképzelései vannak, amit igen határozottan is tud leírni. Persze én is bátran leírom ha egy-egy koncepcióval van némi bajom és a végén csak összehozzuk. Arról már nem is beszélek, hogy stílusban elég hasonlóak vagyunk, torta szempontjából mindenképp.
Igaz a Minnie egér fej nem igényel nagy koncepció kialakítást, legfeljebb egy jó sablont, mégis fontos elvárás volt, hogy az úgy is nézzen ki, ahogyan kell. Mint az eredeti. Teljesen megértem, ami csak hasonlít a Minnie egérre, az már nem Minnie egér.
Ennek megfelelően fogtam tehát neki a tortának. Vagyis méretarányos, eredeti képet nyomtattam sablonnak, majd ezt vágtam ki egy szögletes csokis málnás tortából Külön vágtam ki a füleit, majd illesztettem őket össze a végén. A burkolás igen mókás volt, tekintve, hogy szinte asztalnyi méretűre kellett nyújtanom a fondantot, hogy gond nélkül le tudjam burkolni. Manővereztem is vele rendesen, mire rátettem a tortára. Végül jött az arca és a masni


Tekintve, hogy nem egy bonyolult díszítésről van szó, igencsak ráparáztam. Folyton az járt az eszemben, hogy elég eredetinek nézzen ki és nehogy csalódást okozzak Rékának, na meg persze az ünnepeltnek. Hála a jó égnek, újabb sikert könyvelhettem el, a visszajelzések alapján igencsak bejött mindenkinek a torta és ódákat zengtek róla. 
Na és ezek után jött Réka anyukájának a 60. szülinapja. De ez..... már egy másik történet!!!


Rendelj tortát, ahogyan Te szeretnéd! Információk és elérhetőségek ezen a linken!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése