2017. január 17., kedd

Miraculous - avagy Katicabogár és Feke Macska teret hódít



Katicabogár és Feke Macska - számomra teljesen ismeretlen rajzfilm, teljesen ismeretlen szereplői tortára, azaz cukorlapra festve...


Régi jó ismerősöm keresett meg újfent egy tortával kapcsolatban. Tavaly neki, illetve kislányának készítettem a vajkrémes Elza tortát. Idén egy másik mesével talált meg. 
Komolyan, még csak hírből sem hallottam erről a meséről, mindenesetre a színvilága nagyon tetszett.
 
A feketét minden formában szereretem, pirossal kombinálva pedig egyenesen imádom.
Figurába nem mertem bevállalni a két szereplőt, így úgy döntöttem, hogy megfestem őket, méghozzá airbrush-sal. Eredetileg az volt a tervem, hogy a festés után körbevágom a figurákat, majd felállítom a torta oldalára. De a cukorlap csak nem akart keményre száradni és ahogy odaállítottam a torta oldalára, lefittyent a felső része.... nos.... még mindig a tortáról beszélek ám :D









Így improvizálnom kellett és maradt a torta tetejére fektetett verzió, igaz, ebben az esetben jobb lett volna, ha nem vágom őket körbe, de akkora ez már megtörtént. Nos.... újfent tanultam valamit.
A festéstől picit féltem, hiszen Matuka óta nem fújtam képet, de próbáltam feleleveníteni minden airbrush tudományom, amit az én drága barátomtól, Cicafiútól tanultam. A végén  csak megbirkóztam vele, és be kell valljam, tetszett az eredmény. A legjobban az árnyalást élveztem.
Szóval.... mondhatjuk, hogy elégedett vagyok. Nagyjából :)   








Rendelj tortát, ahogyan Te szeretnéd! Információk és elérhetőségek ezen a linken!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése