2017. március 24., péntek

Thomas és Bertie és egy tehénke


Egy kedves Anyuka keresett meg még tavaly, hogy valósítsam meg iker kisfiúk szülinapi tortáját. Konkrét elképzelés nem volt, de aztán beindult a fantázia...

A gyerkők kedvenc meséje a Thomas a gőzmozdony, abból is az a történet, amikor Thomas és Bertie a busz állandóan versenyzik egymással. Kaptam egy oldalt a kedvenc könyvükből, ez volt a kiindulási alap. Aztán kerestem néhány Thomas témájú tortát a neten és elküldtem Edinának, aki aztán lelkesen elkezdett az ötletelésbe.

A két szint a fiúkat szimbolizálta. Ádi volt a kék és Beni a zöld. Az alsó legyen füves dombos, bokros, előtte haladjon Bertie az országúton és legyen ott egy tehénke. A felső tortából, alagútból jöjjön  ki a Thomas, alatta sín. A tetején pedig egy szivárvány. Nos, ez igen konkrét elképzelés lett végül. A feladat fel volt adva, már "csak" a kivitelezés hiányzott.
Igyekeztem a kérésnek megfelelően mindent teljesíteni. Régen volt már ennyire mozgalmas tortám, amin ennyi mindent kell megjeleníteni. A tehénke okozott némi fejtörést, hogy miként is tegyem rá és végül ezt a megoldást találtam a legjobbnak. 

Aztán ott voltak a figurák. Thomast csináltam már korábban, azzal nem is volt gondom. De Bertie... nos ő kifogott rajtam. Akárhogy igyekeztem minden oldalról leképezni, hát... hogy is mondjam, kétségtelen, hogy nem sikerült arányaiban visszaadni a figurát. 
Voltak kétségeim, hogy miként fog mindez majd együtt kinézni a tortán, de végül egész jó lett a végeredmény. Igazán monumentálisra sikerült és úgy láttam, hogy Edinának is tetszett.
Remélem végül Ádi és Beni is elégedett volt. 










Rendelj tortát, ahogyan Te szeretnéd! Információk és elérhetőségek ezen a linken!







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése