2017. július 4., kedd

Színes, pöttyös, Pónis torta - ami végül ölelni való lett


Az előző bejegyzésemben írtam Alizról, aki az egyik leglelkesebb és legkitartóbb kis megrendelőm.
Csipkerózsikás tortája után íme a nagy szülinapi partijára készült tortája


Pónis tortát pont húgának, Tildának készítettem előző évben, saját készítésű Celestiával a tetején. Most Aliz is hasonló témában forgott, de mivel ugye két különböző személyiségről van szó, mégsem lehetett ugyanolyan stílusú a két torta. Ez volt hát a kihívás, mert szerencsémre Aliz egyik kívánsága játék póni volt, így anyukája ezt úgy oldotta meg, hogy könnyítve az én dolgomon, hozott nekem néhány műanyag pónit, amit rátehettem díszítésként a tortára. Nem sértődtem meg, hogy nem kellett megformáznom őket.
Szó szerint az utolsó pillanatig azon agyaltam, hogy milyen díszítést kapjon a torta. Mert nem akartam nyilván ugyanolyat, mint Tildáé volt  nehogy esetleg sértődés legyen belőle - igaz az övé egy konkrét póniról szólt és pasztell színekben pompázott. Valóban, 1-2 órával az átadás előtt tisztult le a kép és választottam  végül ezt a kissé bohókás, színes, óriás pöttyös designt, az oldalán egy hatalmas masnival. És bár kicsit hajaz a pöttyös mivolta miatt Tilda tortájára, gondoltam még feldobom néhány kis bogyóval és színes virággal. 


Persze, lehet mondani, hogy könnyű rábiggyeszteni a kész műanyag játékokat a tortára, de néha nekem is jár némi könnyítés nem igaz? 
Izgultam nagyon hogy majd mit szól Aliz és persze az anyukája. De aggodalmam hamar eloszlott, amikor meglátta a tortát. Annyit mondott, hogy ismeretlenül is eltaláltam Aliz stílusát és nekem ez tökéletesen megfelelt.


A következő örömteli sokk akkor ért, amikor kaptam egy képet Alizról, amin épp boldogan öleli a szülinapi tortáját, amit én csináltam Neki. Na, ha eddig azt hittük, hogy egy tortát nem lehet megölelni, nos akkor íme, itt a bizonyíték. Hát nem cukker?!?! És most elvonulok újra meghatódni. 
Szervusztok Drágáim :)


Rendelj tortát, ahogyan Te szeretnéd! Információk és elérhetőségek ezen a linken!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése