2017. augusztus 18., péntek

Minion Party time



...egy kis minionnak. Ármin unokaöcsém még márciusi tortáját sikerült most - így nyár végén - megosztanom. Végül is jobb későn mint soha nem igaz?


Nem volt konkrét elképzelés! Amikor Árminnak fel lett téve a nagy kérdés, hogy milyen tortát szeretne, akkor kapásból azt válaszolta, hogy Minion formájút. Leleményes Nővérem kapásból válaszolta neki, hogy olyat nem lehet, mert olyat már készítettem a családból másnak. Hiába.... ilyenkor bizton tudom, hogy a nővérem ismer és szeret engem :)


Végül a témától nem estünk messze, de azért próbáltam valami újdonsággal is szolgálni. Így lettek a szülinapi piknikező Minionok a tortán, girlanddal a fejük felett. Amúgy is imádom ezeket a szívószálakat, így végre be tudtam építeni a design-ba. 


Így tehát Minion is volt, újdonság is volt, és volt mit leeszegetni a torta tetejéről Árminnak és Pannának is. 



Alapvetően szerettem én ezt a tortát. És szerintem Ármin is, aki hálás gourmet-ként kb. 2 nagy szeletet betolt az egyébként málnás-csokoládés tortájából.
Hát ennyi!

Rendelj tortát, ahogyan Te szeretnéd! Információk és elérhetőségek ezen a linken!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése