2017. október 20., péntek

Jégvarázs 3.0



Az első emeletes Jégvarázs tortám annyira betalált, hogy megszámlálhatatlan indigót kellett belőle  készítenem. Így ez a torta felüdülés volt a javából, pedig nem sokban különbözött.


Lassan becsukott szemmel, futószalagon csináltam a Jégvarázsos tortákat. Magam sem gondoltam volna, hogy ennyire népszerű lesz, azt meg pláne nem, hogy gyakorlatilag csak a nevet kellett változtatnom miden alkalommal, annyira elégedett volt mindenki azzal a verzióval.
Így amikor egy másik fajta Jégvarázs tortáról kaptam egy mintát, igazán megörültem. Olaf, Elza és Anna természetesen kötelező elem volt. A 2 szint gyakorlatilag a két szereplő stílusában készült. Annánál voltam először bajban, hiszen az ő ruháján népies, virág motívumok jelennek meg és nem tudtam, azt hogyan tudnám megjeleníteni egyszerűen. Amikor hirtelen eszembe jutott, hogy tortás kütyüjeim között van egy Maminti art-os sablon, amit még annak idején csokigallér készítésére használtam először. Akkor igencsak mókásra sikeredett a munkakapcsolatom a sablonnal és azóta sem éreztem affinitást, hogy elővegyem. Na de most! Kitaláltam ugyanis, hogy a minta hasonlít Anna mintájához így ráfújom airbrush pisztollyal a torta oldalára. Imádtam! Én legalábbis biztosan! Elzát a kék szín és a hópelyhek szimbolizálták, valamint a jellegzetes kéztartására tettem a nevet. Olaf pedig adott volt, ahogy eddig is. 


Egyedül a képválasztásra nem figyeltem oda eléggé. Sajnos olyan képet töltöttem le az ostyaképhez, ami nem volt jó minőségű és nagyítás után raszteres lett. De ez már csak akkor tűnt fel, amikor felraktam őket.
Összességében én nagyon élveztem ezt a nem túl bonyolult tortát, annak ellenére, hogy a téma már - nekünk tortakészítőknek - igencsak unalmas, nagyon újat mutatni sem lehet belőle, de mindig felüdülés, ha nem pont olyat kell készítenem amilyet már egyszer korábban megcsináltam. Hát... ennyi a történet.










Rendelj tortát, ahogyan Te szeretnéd! Információk és elérhetőségek ezen a linken!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése