2017. október 5., csütörtök

Verdás torta.... amikor csak a körítés kell



Nem csalás, nem ámítás és nem is káprázat...


még csak nem is azért nincs rajta egy deka Verdás szereplő, mert nem bírtam volna megcsinálni. 
Az ok igen egyszerű, Zolika tortájára rendes játék Verdák kerültek. Utólag! Legalábbis remélem, mert sajnos képet nem kaptam, így azt sem tudom, hogy végleges formájában hogyan is nézett ki.


Gondolkoztam egyébként, hogy kitegyem e, de a színek nekem annyira bejönnek és végül is jó szívvel csináltam, hogy túlléptem eme apróságon.
Úgyhogy tessék elővenni a fantáziánkat, és odaképzelni mondjuk Matukát, vagy Villám Mqueent.
Azért halkan jegyzem meg, nem bántam oly nagyon, hogy nem kellett autókat gyurmáznom.

Rendelj tortát, ahogyan Te szeretnéd! Információk és elérhetőségek ezen a linken!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése