2017. december 24., vasárnap

Boldog Karácsoyt Mindenkinek!



Hihetetlen, de idén eljutottam oda, ahová 2 éve próbálok. Kellemes Karácsonyt kívánni Nektek itt a blogon....

Rendkívül mozgalmas és zsúfolt volt ez az év számomra minden szempontból. Rengetegen kerestetek meg torta ötleteitekkel, elképzeléseitekkel. Rengeteg kihívást kaptam és rengeteg tortából tanultam! 

Sajnos felét se tudtam még megmutatni annak, amit az egy év alatt készítettem, mert egyszerűen nem tudok már több felé szakadni. Néha jó volna ha egy nap 36 órából állna. Sajnos még mindig munka mellett, szabad időmben készítem a tortákat de arra törekszem, hogy a tortáimon nem látszódjon a több napos éjszakázás, vagy az 1-2 óra alvás. Nem tagadom, néha tűrőképességem határát súrolom és elgondolkoztam párszor azon is hogy feladom, de végül valahogy mindig kijöttem a gödörből. Minden torta kedves számomra és mindről készítek fotót, amit továbbra is szándékomban áll megosztani veletek. nem mindhez tudok történetet mesélni már, de képek lesznek ígérem. Kitartás, már júniusnál tartok :)
Tehát ezért is örülök, hogy sikerült most eljutnom oda, hogy az idei karácsonyi ajándékomat még az ünnepek előtt megmutathassam Nektek, ezzel kívánva 

Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új Évet!



A csomagba rózsateás, kávés, vörösboros-narancsos és az elmaradhatatlan sós karamellás bonbon került. Van még mit tanulni a csokoládé temperálásáról, de minden évben egyre jobban sikerülnek. Mindig próbálok valami üveges meglepetést is tenni a csomagba. Korábban Kilőttem már a levendula szirupit, a fahéj szirupot tavaly pedig a mézeskalácsfűszeres csokoládé likőrt is, így idén a saját készítésű, tortákhoz is használt angol citromkrémem, a Lemon Curd került, amolyan Hamucipóka módra :) Nekem nagyon tetszik!



Köszönöm, hogy megtiszteltetek azzal hogy tortáitokat rám bíztátok, és köszönöm, ha a jövőben is megteszitek. Szeretettel várok minden kedves régi és új megrendelőmet 2018-ban is itt, ahol a gondolat tortára lel!

Rendelj tortát, ahogyan Te szeretnéd! Információk és elérhetőségek ezen a linken!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése