2018. január 13., szombat

Viki és Peti tortája


A tavalyi év egyik esküvői tortája Viki és Peti lila-bronz tortája volt.
Viki lila és bronz színekben álmodta meg esküvőjét, így a tortájukat is. A legnehezebb az egészben a megfelelő bronz szín létrehozása volt. Vikinek határozott elképzelése volt ezzel kapcsolatban, kaptam is tőle mintába egy szalvétát, amit az ünnepi asztalon használtak.


Először is sehol sem találtam bronz színt. Így megpróbáltam kikeverni. Bordót próbáltam arannyal, de a végeredmény igazából egy koszos arany lett. Így tovább kutatva találtam néhány por festéket izzó bronz, meg hasonló néven ami szép volt, de nem hasonlított Viki szalvétájához. Aztán majdhogynem az utolsó pillanatban találtam meg a megfelelő árnyalatot. Egyeztetni azonban már nem volt idő, így 19-re húztam lapot, vagy tetszeni fog Vikiéknek, vagy nem. 
Letisztult, elegáns tortát szeretett volna, így csak a felső szint lett bronz, az alsó szintet Viki lilára tervezte fehér csipkével az oldalán, míg a középső maradt egyszerű fehér. Egy fehér bazsarózsát kért a tetejére, semmi többet. Ezen kívül még egy kísérő tortát is csináltam mindenféle díszítés nélkül. Abszolút tudtam azonosulni az elképzeléseivel és örömmel álltam neki. Az alsó szint csokoládés mascarpone ízű volt málnavelővel, a középső levendulás citromos, aminek személy szerint nagyon örültem, a felső pedig málnás mascarpone egy réteg csokival. 


Az első alkalom volt, amikor én vittem ki a tortát és én is vágtam fel a helyszínen, ami számomra is tanulságos feladat volt, pedig nem kevés tortát vágtam már fel. Amikor pedig elérkezett a torta ideje és kikerült az asztalra, Viki hátra nézett rám és közölte: "Na ez bronz!" Megnyugodtam!
Ja.... és a levendulás citromos volt mindenki kedvence, ami a leghamarabb fogyott el. Ennyi! 


Rendelj tortát, ahogyan Te szeretnéd! Információk és elérhetőségek ezen a linken!


  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése