2018. május 16., szerda

Cica gombolyag, vagy gombolyag cica?



Hát én azt el nem tudom mondani mennyire élveztem ezt a tortát....




Túl azon, hogy a cica nem lett agyon bonyolítva, azért ez a gombolyag okozott némi zabszem életérzést. Mert félgömböt már csináltam, focilabda, kosárlabda formájában, de a gömb forma eddig kimaradt. Na nem is gondoltam volna, hogy pont egy gombolyag formájában fogom először megugrani ezt a dolgot. Hamarabb számítottam egy focilabdára, amit  egyébként még mindig nem tudom, hogy bevállalnék e. 






Technikailag már láttam hogy raknak össze egy ilyen tortát, így azért volt kiindulási alapom.
Természetesen lesütöttem két piskótát félgömb formában, majd betöltöttem és lekentem őket vajkrémmel. Ezek után összeborítottam őket, de előtte raktam közéjük egy karton tálcát és össze is rögzítettem egy szívószállal, nehogy nekem szétessenek. 





A burkolás könnyű is volt és mégsem. Mert végül is nem kellett tökéletesen sima burkolást csinálni, de azért a fonalak felrakása eléggé szemöldökbefonós történet volt. 
Persze nem tekertem körbe méteres fondant kígyóval a gömb formát, hanem létezik ennél kicsit egyszerűbb, bár korántsem gyors módja annak, hogy gombolyag legyen a gömbből... ez viszont titoook :)
Szóval.... imádtam! Fotózás közben meg attól féltem, hogy elgurul :)


Rendelj tortát, ahogyan Te szeretnéd! Információk és elérhetőségek ezen a linken!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése