2018. október 10., szerda

Ármin Transformers tortája



Jó tudom, hogy nem túl látványos torta, ahhoz képest, hogy Ármin unokaöcsémnek készült. Mert ugye Panna tortáival mindig próbálok megugrani egy újabb szintet az előző évekhez képest... 



... de az az igazság, hogy Ármin nem annyira lelkesedik a torta kinézete után, mint mondjuk a belseje iránt. Kijelenthetjük, hogy Ármin igazi gourmet és korát meghazudtoló dolgokat eszik meg, ami remélhetőleg sokáig így is marad. Ezért őt az ízekkel próbáltam lenyűgözni, de mivel tudtam, hogy Transformes őrült, azért még gyorsan festettem hozzá egy Optimus fővezért. Alapvetően nem ez lett volna a terv, mert szerettem volna egy 3D-s sisakot csinálni...... de a cukrásznak persze hogy családtagjai tortájára nem jut elég ideje.... 





Az íze pisztáciás volt, ami köztudottan nagy kedvenc a családban és nem is ismeretlen, de most ötvöztem egy réteg csokoládés mascarpone krémmel. Nos, bár elfogyott és Ármin is elégedett volt vele, azért javítanék rajta egy cseppet annyiban, hogy kevésbé legyen hangsúlyos a csoki és ne nyomja el a pisztáciát. Szóval a következő verzióba inkább egy vékony réteg ganache-tennék. Na? Kié legyen a következő?








Rendelj tortát, ahogyan Te szeretnéd! Információk és elérhetőségek ezen a linken!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése