2018. október 5., péntek

Monumentális Barbie


Én már nem is számolom, hányadik tortát készítem Aliznak, de nagyon remélem, hogy még jó sokáig tart. Lassan már családtagnak érzem magam, hiszen 2 testvére, Tilda és Korina tortáját is rendre én csinálom...
...így igazi élmény a 3 lány hasonló de mégis teljesen egyedi személyiségét évről évre tortákba önteni. Látom, ahogy fejlődnek, nőnek, változik az ízlésük, az aktuális mániájuk, ami sokszor még közeledik is egymáshoz, ahogy mindegyik megéli ugyanazt a kort. 





Emlékszem Aliznak készítettem első Jégvarázs tortámat, ami olyan nagy siker lett, hogy utána nem győztem reprodukálni. De volt már neki koronás is, majd a következő évben Pónis, meg Csipkerózsikás. meg már nem is tudom...












Aliz igazi hercegnős, rózsaszín álmos, habos babos stílus, így valósággal már kiáltott egy Barbie torta után. A szoknya maga volt a torta, de hogy biztosan elég legyen, még alá is került egy plusz torta, így az egész igen monumentálisra sikeredett. Egyre nagyon emlékszem, nem volt könnyű súlya, bár ez természetesen Barbie-n nem látszik :) Szerettem, mert közben úgy éreztem magam, mintha legalábbis varrónő is lennék.



Rendelj tortát, ahogyan Te szeretnéd! Információk és elérhetőségek ezen a linken!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése