2019. május 5., vasárnap

Egy Flamingó tánca



Én ezt a tortát nagyon szerettem...



... és nemcsak azért mert számomra kedves és régi megrendelőim számára készült. Sose volt még flamingós témájú tortám, így ennek is örültem, bár először a rengeteg egyeztetés és verzió miatt kicsit káosz alakult ki a fejemben és aggódtam mi lesz belőle, de végül tudtam vele azonosulni. Köszönet hogy kiszakadhattam egy kicsit a mesék, a gyerek- és a divattorták világából. 
















De ami még nagyobb öröm volt, hogy most nagyon bátran bevállalták a levendulás-citromos tölteléket és hát hogyan is mondam.... eléggé betalált. Virág nyelven nem tudnám leírni a visszajelzést amit erre vonatkozóan kaptam, így mindenki találja ki mi volt az. Ilyenkor mindig olyan büszke vagyok, hogy küldetésem a levendula ehetővé tételére vonatkozóan célba ér, na meg hogy az íz ugyanolyan hatással bír mint a külcsíny. Ebben a műanyag ízű világban ritka, amikor értékelik a valódi ízeket. Mert aminek bele kell kerülnie az kerüljön bele: csokoládé, vaj tejszín, rendes gyümölcs, mascarpone, aminek meg nincs helye az ne is legyen benne: aromák, pótlók, műanyag cuccok, stabilizátorok. Hát így megy ez nálam...










Rendelj tortát, ahogyan Te szeretnéd! Információk és elérhetőségek ezen a linken!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése