2019. június 6., csütörtök

Szokások rabjainak...


Szóval ritkán keres meg valaki egy ilyen tortával anyuka 60. születésnapjára. Nem mondom, okozott némi fejtörést....



Anyuka betölötte 60. életévét és fiai úgy gondolták egy ilyen tortával lepik meg. Anyuka imádja a kávét, napjában rakat cigerettát szív és nem mellesleg állandóan félkarú rablózik a telefonján. Ehhez most kapott is egy olyat, mint ami a tortán is látható... nem, ez nem az :D 


Szóval az volt a kérés, hogy 3 elem mindenképpen legyen rajta. A fiúk nagyon lelkesek voltak, mert még látványtervet is kaptam, ahol egy női alak ül az asztalnál, játszik a telefonon, issza a kávét, szívja a cigit és effektíve húzogat egy kart. Na ezt így rögtön el is vetet(tük)tem. Mondom kávé ok... cigi, ijjjj ok.... na de a félkarú rabló telefonon?? Eleve nem láttam még ilyen játékot ebben a formában, elképzelni nem tudtam hogy nézhet ki. Folyamatosan a játékautomaták voltak a fejemben és nem tudtam elszakadni a látványterv huzogatós karjától sem, így folyamatosan álló helyezetben láttam a játékot is magam előtt egy képzeletbeli képernyőn és csak nem akart összeállni. Ott álltam teljes koncepció nélkül, zavartan, hogy akkor most hogy hozom össze ezt a 3 témát, nem mellesleg milyen körítést adok neki, meg milyen színt stb..
Épp eret vágtam volna magamon miközben kezdtem befonni a szemöldököm is, amikor egy jóbarát hirtelen rávezetett a történetre.... ha elfordítom a telefont - mint minden normális ember, amikor teljes képernyőn játszik - akkor rögtön máshogy látom az egészet. Ezzel a lendülettel fejeltem le az asztalt, hogy mekkora egy marha vagyok, amiért ez nem jutott eszembe. Így került rá a telefonra ostyakép formájában a játék képe. A kávé a csészében ételfestékkel színezett hideg zselé, míg a cigeretta fondantból, a kedvencem a hamu, pedig mákból van. Komolyan az néz ki a legjobban, meg a csikk. :D A torta oldalára a félkarú rablós játék motívumait tettem... cseresznye, citrom, szilva, dobókocka stb.... 








Persze nem én lennék, ha időközben nem történt volan egy kis baleset, ugyanis nem rögzítettem le a csészikét (miért is kellett volna), ami szállítás közben felborult, (mert miért is maradt volna a helyén) így a benne lévő barna zselés truyti akadály nélkül folyhatott ki a tortára, (naná, hogy szépen le az oldalán IS). Néhány kedves káromkodás elhagyta a számat, miközben próbáltam felitatni a "kávét a tortáról, ami hellyel-közzel sikerült, megmentve némi maradékot. A barna lötty persze szépen befogta a torta oldalát, a többi foltot a  díszek áthelyezésével próbáltam eltakarni.
Nos, nem tudom mennyire tetszett az ünnepeltnek, hogy ilyen témájú tortát kapott, én agyilag tuti megszenvedtem vele és itt nem a bonyolultságára gondolok, hanem hogy egyáltalán hogyan kapcsoljam ösze a dolgokat. Ahhoz képest, hogy az egyeztetés legelején még kávéültetvény is szóba került....


Rendelj tortát, ahogyan Te szeretnéd! Információk és elérhetőségek ezen a linken!


1 megjegyzés:

  1. Hát ezen el vagyok képedve egyszerűen !!! Valami szuper !!! Gratulálok, az hogy ügyes vagy, az nem is fejezi ki egyértelműen a látványt. Gondolom a megrendelők is elájultak, mikor meglátták, nem beszélve Anyukáról !!! :-)

    VálaszTörlés