2019. július 28., vasárnap

Füles



2018. utolsó tortájával méltón zárhattam az évet...




Ritkán vagyok elégedett egy tortámmal, de most meg kell veregessem a vállam. Bár iszonyat stresszben és feszített tempóban, az utolsó pillanatba készült el az ünepek előtt, úgy gondolom, jól sikerült.


Imádtam, hogy nem kellet rá burkolás. Imádtam, hogy díszíthettem ahogy akartam, minimálisan, csak úgy rusztikusan megszórva egy kis kókusz chips-szel. És magam sem gondoltam volna, de imádtam Fülest is. 



Sose vágytam, hogy ismert Disney figurát készítsek, mert az csak egyféleképpen nézhet ki. Ha nem olyan mint az eredeti, ha picit is mások a vonásai, már nem ugyanaz. Úgyhogy amikor megtudtam, hogy Fülest kell csinálnom, beparáztam. De találtam egy nagyon jó videós segítséget, amivel olyan Fülest rittyentettem konkrétan másfél óra alatt, hogy apám... magam sem hittem a végén. Úgy látszik nyomás alatt jobban tudok teljesíteni. 
Szóval ránéztem és tökéletesen elégedett voltam. Aztán amikor lefotóztam és vissza néztem a képeket, esküszöm olyan érzésem volt, mintha egy plüss lenne a tortán. Távol áll hogy fényezzem magam, de ez.... Pedig voltaképp milyen egyszerű! 







Rendelj tortát, ahogyan Te szeretnéd! Információk és elérhetőségek ezen a linken!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése