2019. november 17., vasárnap

Vegán diós-karamellás naked torta



Vegán torta is készül a konyhámban, nem is akárkinek, immár harmadik alkalommal...

Danics Dórának idén is készítettem tortát. Mivel ő köztudottan vegán, most is előttem állt a feladat, hogy a kedvére megfelelő tortát készítsek, de azért legyen finom egy hétköznapi tortát kedvelő számára is. Bár szinte az utolsó pillanatban kaptam a felkérést és idő hiányában nem sok lehetőségem volt a díszítésre, abban egyeztünk meg Dóra anyukájával Bach Szilviával, hogy legyen most egy naked / meztelen torta. Így inkább az ízre próbáltam meg fókuszálni és kitalálni hogy miként is lehetne karamellás tölteléket készítenem vegán módra. Szerencsére találtam alternatvát vegán karamell szószra, így egy kis dióval megbolondítva talán nem is lett olyan rossz, ellenben jó édes lett. Még szerencse, hogy cukormetesség nem volt kitétel, egyébként meg juharsziruppal tök jól lehet vegán dolgokat készíteni.
Íme Dóra idei vegán diós-karamellás tortája rusztikus stílusban.





Rendelj tortát, ahogyan Te szeretnéd! Információk és elérhetőségek ezen a linken!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése