2019. december 16., hétfő

Ark torta


Dani szülei idén is hatalmas kihívás elé állítottak. Bevallom necces volt...

Szóval azt, hogy a Jurassic world logóját fújjam a tortára egyedi felirattal, elég nagy kihívásnak tartottam tavaly. Aztán lett belőle valami. Rájöttem azonban, hogy minden kihívás, amit megugrasz, egyfajta felcsillanó, s szerintem sokaknak már-már kaján, huncut reményt ad, hogy vajon legközelebb mit találjon ki nekem. Drága Megrendelőim... tegyétek csak a szívetekre a kezeteket, s mondjátok, hogy nem épp kezet dörzsölve találjátok ki a következő harci feladatot torta ügyben :D

 
Mert ezen torta után másra nem is tudok gondolni. :) De nincs ezzel baj, szeretem, ha a kedves kis vásárlóimnak van fantáziája. Kérdés, hogy mennyire tudom megugrani. És bevallom, amikor megláttam az ARK logóját, amiről halvány lila gőzöm nem volt mi a szösz.. na akor életemben először talán azt gondoltam, mekkora balfék vagyok, hogy ezt elvállaltam. És a kép fújása közben (leginkább a fincsi kiálló kis kristályok, meg fénylő kövek és a fémes csillanások fújása közben) többször is rámtört ez az érzés. Amikor pár órája ültem fölötte és még mindig nem tudtam mi lesz ennek a vége, sőt... egyáltalán lesz e vége..teljesen biztos voltam benne, hogy nem lett volna még egy ember ezen a földön, aki ezt bevállalja így ebben a formába. És amíg kétségbeesetten fújkáltam, kezem helyett a pisztolyt tördeltem és jó néhány szemöldököt befontam, egyszer csak ott állt előttem teljes valójában a kép, amit meg kellett fújnom. Általam megfújva! És elégedett voltam... most is az vagyok! Sőt... határozottan büszke vagyok erre a tortára. Fogalmam nincs hogy csináltam meg és ha ránézek, most is felmerül a kérdés... hogy a pitlibe tudtam én ezt megfújni. Még egyszer nem menne ebben viszont biztos vagyok.

Szóval Drága Megrendelőim.. értem én a viccet, meg a kihívást... de azért legközelebb kíméljetek egy picit jobban :D :D Amúgy imádlak Titeket.


Rendelj tortát, desszertet, ahogyan Te szeretnéd! Információk és elérhetőségek ezen a linken!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése