2019. december 18., szerda

Inspiráló Panna már 11 éves


Igaz még bőven a nyári torták posztolásánál tartok, Panna keresztlányom tortáját azonban most nem akarom hetekig halasztani.

Annyiszor leírtam már mit jelent számomra Panna tortája. Legutóbb egy neki címzett levél formájában, azzal együtt, hogy Ő maga mit jelent nekem. A cserfes kis kacagós lányka most már 11 éves és én nem is tudom mikor nőtt fel íly gyorsan. És lassan már azt sem tudom mit találjak ki neki évről évre a tortájával kapcsolatban, hisz mindig próbálok valami újat villantani nála, lehetőleg technikában is. És ő minden évben izgatottan várja, hogy most vajon mivel lepem meg. 
Ugyan meddig lesz még ilyen izgatott? Vajon meddig igényli még a tortát? Vajon 18 évesen is kell még neki? És akkor is ennyire fontos lesz neki? Vajon ő tudja nekem mennyire fontos? Akárhogy is lesz, amíg kedvét leli benne és csillogó szemekkel bújik oda hozzám azt kérdezve... "Hahóóóó (így hív), milyen tortát hoztál nekem?" ... hacsak kezemet nem töröm én bizony csinálom.

Ahogy szó szerint majdnem most is így volt, hisz a családi jamboryt megelőző estém igencsak feszült és a több napos kialvatlanság következtében elég szerencsétlenül is alakult. Sehol sem voltam még a tortával, amikor is sikerült egy boltba történő kiugrást követően neki mennem az előttem álló kocsinak. Szóval Jucika megint bealkotott, sikerült emlékezetessé tennem ezt a tortát is több oldalról. 

Mert technikában viszont most próbáltam ki először a kézzel készített nyalókás díszítést, amit izomaltból csináltam. Na azért az sem ment először gördülékenyen, de hajnaltájt végre sikerült rájönnöm a nyitjára és nagyjából(!!!) kerek lett és végre átlátszó. A kis izomalt gyöngyök a tetején pedig teljesen véletlenül képződtek: naná hogy véletlen mellé csepegtettem, de ha már oda esett, hát megtetszett és felhasználtam. Imádtam! Témában a művész jelleg felé fordultam, hisz most a rajongás tárgya a festés, így úgy gondoltam valami vizesfeték hatású, összemosódott, ecsettel festős történetet próbálok megvalósítani.


Szóval Pannácska, nem tudom mi lesz jövőre, mert emélkeim szerint nagyon tetszett neked ez a torta is. De bízom benne, hogy végre egyszer zökkenőmentesen tudok Neked tortát csinálni.


Rendelj tortát, desszertet, ahogyan Te szeretnéd! Információk és elérhetőségek ezen a linken!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése