2020. január 15., szerda

Sok sok lufi


Drága állandó Megrendelőim, akik mindig kitalálnak valami megugrani valót.

Juli és Gabi, akik már visszatérő rendelőim, most ezzel a tortával leptek meg. Mondjuk nem annyira volt meglepetés, mert már csináltam ilyet, azonban most kifejezetten örültem, hogy ezzel találtak meg. Ugyanis a korábbi verziót már azóta újra gondoltam, viszont nem volt alkalmam reprodukálni. 

Most eljött az alkalom és igazán örülök, hogy kaptam rá lehetőséget, mert kicsit másképp és talán kicsit szebben tudtam elkészíteni. Annyi volt a kérés, hogy a lila-ezüst-türkiz színvilág köszönjön visszal. 
Szóval íme Niki lufis tortája, a 10. szülinapjára, még a nyári szezonból. Elmondása szerint ez eddig a kedvence. :) Legyen így!













Rendelj tortát, desszertet, ahogyan Te szeretnéd! 
Információk és elérhetőségek ezen a linken!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése