2020. február 4., kedd

Kabátka nélküli - Körtés fahéj torta sós karamellával


És íme a következő Kabátka nélküli, ami még ráadásul nagy kedvenc is lett. Ugyanis az én drága jó - tortás berkeből megismert - országos barátnőm tavaly decemberben jubilált. És én nem mehettem el emellett a tény mellett anélkül, hogy ne szervezzek neki egy meglepi bulit. 

Ennek alkalmából készült ez a torta, olyan amilyen előtte még nem volt. Elég régóta izgatta a fantáziám a fahéj, mint torta töltelék és próbáltam összerakni a fejemben, hogy mivel is lehetne párosítani. A körte adott volt, a sós karamell pedig amúgy is favorit nálam, így a hármat összeraktam.
A körtét a piskótába sütöttem bele, amit megkentem sós karamellel. A fahéj a habcsókos vajkrém töltelékbe került bele nem kevés mennyiségben, hogy legyen jó intenzív íze. Ezzel kentem körbe a torát is, aminek a tetejére a karamellbe mártott körték kerültek.
Nem kevés izgalommal vágtam bele ebbe a tortába, egyrészt mert nem akárkinek készült, másrészt végre kiélhettem kísérletezési vágyamat.
Ezen kívül készült egy másik torta is, szintén egy tortás barátomnak, szintén erre a felejthetetlen napra, ugyanis Ő szintén jubilált. De erről majd a következő bejegyzésben. 






 Rendelj tortát, desszertet, ahogyan Te szeretnéd! 
Információk és elérhetőségek ezen a linken!


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése