2020. május 14., csütörtök

Miraculous 8.0 ... avagy kísért a múlt


Volt egy idő amikor napi szinten ontottam ki a Katicalányos tortákat.... azt hittem lecsengett :D




De mégsem, mert hosszú idő után újra kísért Katicalány és Macskafiú, ráadásul most figurákat kellett rátenni, rögtön mind a kettőt. Ha lúd legyen kövér nem igaz?

Én már nem is tudom hanyadik ez a sorban, az tuti, hogy több volt mint 8, mert volt amelyiket klónoztam, így meg se osztottam. Hát ez most új. Úgyhogy hosszú idő után fogadjátok szeretettel Katicalányt és Macskafiút. (azért nekem annyira nem hiányzott, csak halkan jegyzem meg :D )















Műhelyem továbbra is zavartalanul és az előírásoknak megfelelően működik! 

Rendelj tortát, desszertet, ahogyan Te szeretnéd! 
Információk és elérhetőségek ezen a linken!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése