2020. június 9., kedd

Ármin 8 éves lett...


és az úriembernek kezd beindulni a fantáziája torta ügyben :D


Eddig valahogy nem volt akkora hatással Ármin unokaöcsémre az, hogy milyen tortája is lesz a szülinapjára. Persze fontos volt számomra ugyanúgy, mint Panna tortái, azonban az ő számára ez nem volt olyan központi kérdés. Eddig!

És a srácnak kezd kinyílni a csipája :D De jól csinálja - mert azon túl, hogy persze neki veselkedek bármit is kér, de csitt - azért tudja hogy érje el amit akar. Nem irígylem a csajokat a jövőben az tuti.
Szóval az úgy kezdődött, hogy az apja rám írt a szülinapja előtt pár héttel, hogy megvan Ármin milyen tortát szeretne. Mondom ne csigázz! És küldött BB8 -ről egy képet. Halk sikoly, elfojtott (francokat elfojtott) káromkodás és pár másodpercig visszatartott levegő adag után próbáltam némileg helyre rázódni és kultúráltan csak egy felakadt szemű smile-val válaszoltam. Aztán napokig emésztettem. És még egy kicsit. Majd még egy cseppet. És miközben próbáltam valami egyszerű de mutatós verziókat találni, már tudtam, hogy ezt nem úszom meg! Formatortát fogsz Juci csinálni nincs mese!!! 
Aztán egyszer csak csörgött a telefon. Ármin szeretne valamit mondani:
Szia Judiiiit! (olvadás a részemről) Tudod milyen tortát szeretnék a szülinapooomraaaaa? (csilingelő hang a részéről)
Na milyen tortát szeretnél a szülinapodra? (blazírt hangszín)
'Bíbíéjt' tortát szeretnék a szülinapomra. Igen! És epres vaníliásat! (S mindezt rötyögve, de diadalmas, egyszersmind határozott hangsúllyal!) 
Tudta hogy nyert!! Én meg próbálom összerakni magam még az olvadás fázisából!
Hogy a vérvörös fittyfenébe ne csinálnám meg neki a BB8 formájú tortát. Halvány lila gőzöm nincs hogy oldom meg, de megcsinálom. Meg én, ha addig élek is! 
És végül lett BB8 torta. Igaz van még mit finomítani rajta, de legalább egyben maradt :D 

S a csattanó, hogy végül málnás vaníliás lett, merthogy visszahívott, hogy az epret a testvére nem szereti ezért inkább legyen málnás. Kész... itt volt végem! :D Ime a jövő királya a jövő királynőinek!



Rendelj tortát, desszertet, ahogyan Te szeretnéd! 
Információk és elérhetőségek ezen a linken!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése