2020. október 16., péntek

A nagy kékség

 

Előre bocsátom, hogy a macaron nem az én munkám...


Régi kedves megrendelő tért vissza, hogy a lánykájuk idei kívánsága kék színű naked torta, macaronnal a tetején. Képet is kaptam mintaként, amin nem más, mint egy Lengyel Józsi torta volt. Eléggé berezeltem, mivel Lengyel Józsi nálam és szerintem sok tortakészítőnél is Az Etalon. Elképesztő alázattal és kitartással, következetesen áll a szakmájához, amit szemmel láthatóan és érezhetően is imád. Szóval Előre bocsátottam, hogy csak valami hasonlót, de megpróbálom elkészíteni. 

Macaronokkal egyenlőre még továbbra sem próbálkozom újra, egyszerűen nics kapacitásom a megfelelő technika kikísérletezésére, egyenlőre. Úgyhogy hozott macaronokat tettem rá, sajna már nem emlékszem kitől vásárolták. Egy dolog maradt le, a torta oldalán lévő kék színű csorgatás, azonban ezt önkényesen felülbíráltam és végül nem került rá, úgyanis nagyon nem nézett ki jól. Próbáltam én, de nem nézett ki jól. Mezei fehér csoki kékkel színezve hogy is mondjam.... enyhén bizarr végeredményt ad. Úgyhogy be kellett látnom, hogy erre speciális színes, vagy színezhető csoki kell. Ennek hiányában pedig úgy gondoltam, jobb lesz az csorgatás nélkül. 


Rendelj tortát, desszertet, ahogyan Te szeretnéd! 
Információk és elérhetőségek ezen a linken!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése