2012. december 23., vasárnap

Hercegnő torta egy igazi kis Hercegnőnek



Soha nem gondoltam volna, hogy bármikor is ilyen tortát fogok készíteni. Azt pedig végképp nem, hogy ennyire jól fog sikerülni. És tényleg, mindenféle öndicséret és elfogultság nélkül mondhatom, egy tortámmal sem voltam még ennyire elégedett. Mert mindegyikben volt valami kis hiba, amit lehet, hogy csak én tudtam és csak engem zavart, de ennyi elég volt hozzá, hogy ne legyek vele elégedett. Ez viszont....!
Arról nem is beszélve, hogy amennyire féltem tőle, annyira könnyen oldottam meg a dolgot. Pedig a dologhoz hozzá tartozik, hogy így karácsonyhoz igen közel járva, munka, ajándékvásárlás, és bonbonkészítés mellett igencsak kilátástalannak láttam a helyzetet. Aztán valahogy mégiscsak meglett. Igaz kevés alvással, de meglett. 
A szoknyához egy 24- és egy 16 cm-es tortaformában sütöttem meg a sima piskótát 4- illetve 3 tojásból. A krém pedig Moha konyha receptje alapján készült annyi változtatással, hogy a 4 dl tejszínhez 50 dkg csokoládét használtam fel. Ez a mennyiség elég volta ahhoz is, hogy a cukormassza alá is ezt kenjem. És végre újabb eszközömet próbálhattam ki, a domború mintás struktúr fóliát, az alsó szoknyához.

Először kicsit féltem, hogy elrontottam és inkább 2 egyforma méretű piskótát kellett volna sütnöm, de aztán sikerült egybe faragnom a két méretet.
Én tényleg nem is fűznék hozzá sok mondanivalót. A torta egy igazi hercegnőnek készült a szülinapjára és állítólag tetszett is neki. Nem tudom, mert sajnos nem tudtam elmenni a zsúrra! Remélem az íze is jó volt. Isten éltessen Zsófi, ez az én ajándékom Neked!



Amit viszont legközelebb máshogy kell csinálnom: előbb betölteni, aztán kifaragni! :)

ÉS a  masni sem maradhatott el, csak épp másnapra száradt meg:







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése