2014. február 25., kedd

Felhők fölött



És íme Ákos 2. tortája, amit ígértem. Ez készült a baráti szülinapra. A családi verziónak szánt Bogyó és Babóca után nem sok instrukciót kaptam, mindössze annyit, hogy legyen rajta valami jármű, lehetőleg légi. Repcsis tortát már amúgy is régóta szerettem volna csinálni, így most alkalmam is nyílt rá.



A szárnyakkal és propellerrel megszenvedtem, végül csak ki kellett támasztani felhőkkel, de szerintem ez feldobja a végeredményt.


Airbrush-al fújtam a kék eget, ami számomra még erőteljesen koszosnak tűnik. Én nem tudom, de ez a színkeverés nem nagyon megy még nekem. Először is rengeteg fehéret emésztek fel, amitől inkább az az érzésem, hogy higítja a festéket, mintsem halványítja az alapszínt. Szóval igencsak gyakorolnom kell ezt a technikát, de azért most már kezdem szeretni :) Párom talán legnagyobb örömére, hogy legalább nem hiába kaptam tőle a sziszegőt :)

A töltelék a legújabb kedvenc, gesztenyés fehér csokis, a torta marcipánnal burkolt és kakaós piskótát sütöttem hozzá. Most hogy így végig gondolom, a piszkos kékhez simán hozzá járul a marcipán színe, ami ugye nem fehér. Na jó mégsem vagyok annyira reménytelen a színkeverésben? :)


A tortát én vágtam fel, ami nem kis procedúra volt, ugyanis a 2 éves ünnepeltet a sírás környékezte, amikor meglátta, ahogy nagy késsel a kezemben nekiugrok a repcsinek. Pedig csak le akartam szedni egy tányérra, hogy eltegye. Szegény nem bírta végig nézni. :) De az már nem zavarta, hogy a társaság másik gyerkőce időnként oda-oda settenkedett a tányérhoz és a végén már csak azt láttuk, hogy szegény járműből már nem sok minden maradt. Hát ez a sorsa sajnos a figuráimnak. És ezt sokszor nehéz feldolgoznom lelkileg, mert én mindig elraktam a figurákat a tortáimról. Na jó azért túlélem :) 
De információim szerint Bogyó és Babóca megmenekült az utókor számára :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése