2014. szeptember 30., kedd

Kész Cirkusz!



Meg az életem is mostanság! A vizsgák és a tanulás teljesen felőrlik minden erőmet és időmet. Az utóbbi pár hétben szigorú napi beosztásban élek, minden nap tanulok legalább 3 óra elméletet, hogy ne maradjon minden az utolsó pillanatra. Termelést, raktárt számoltatok, létszámgazdálkodást, súlyveszteséget, tömeggyarapodást, kalóriát számolok. Ezen kívül több száz recepted próbálok a fejemben tartani. Ebből kifolyólag idegállapotom is már igencsak megtépázott. Tudom, túl parázom, de nem tehetek róla. Itt megnyugvás már csak akkor lesz, ha vége lesz. És lassan vége lesz, ugyanis a modulzárókon már sikeresen túl vagyok, a héten pedig meglesz a gyakorlati vizsga, a jövő héten pedig túl leszek a nehezén, az írásbeli vizsgákon. Aztán persze van még egy szóbeli, de az már szinte nem is számít :) Szóval hamarosan vége, aminek rajtam kívül a családom, a környezetem és persze a munkahelyem is nagyon fog örülni. Tudom nem könnyű most velem, de üzenem, hogy már csak pár nap és visszatérek a földi létbe. 


Ebben az időben, na meg idegállapotban nem sok energiám marad tortázni, de kivételt azért tudok néha tenni. Például ezzel a tortával, ami Patriknak készült. Neki csináltam egy évvel ezelőtt a farmos tortát. Idén a cirkusz volt a menő és amikor Patrik Anyukája előrukkolt a tervekkel, hát nem is mondhattam nemet. Mondjuk el is molyolgattam rendesen a figurákkal, meg a bohóccal.



Na ezért a torta sem volt könnyű. Most elmondanám, hogy mértani alakzatokat totál szívás csinálni tortára. Miután gondosan kiszámold, hogy mekkora kell, mennyi kell, centivel leméred, kivágod...! Aztán amikor felteszed, minden borul, mert az anyag nyúlik, a háromszög elveszti a formáját, a csíkok nem jönnek ki, a szabályosság eltűnik, viszont minden hiba, hepe-hupa kijön. Utólag a képeken pl. totál ferdének látom, pedig nem volt az, rendesen alátámasztottam, kipeckeltem mindent.


De azért élveztem és nem is bántam meg, hogy végül bevállaltam. Ilyet is csináltam.
Tisztelt Publikum, kezdődjék hát a Cirkusz!
 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése