2015. december 9., szerda

Bagoly, Bence, Torta...


...valami, ami egyszerű! Így született meg Bence első tortája.


Mert hogy az volt a kérés, hogy a világért se bonyolítsam túl. De rám bízzák. Hát én meg kinyújtottam egy kis kék cukormasszát, kivágtam belőle egy bagoly formát, majd jól kiszárítottam és felcicomáztam. Aztán sütöttem egy nutellás-mascarpones tortát, leburkoltam kék fondant-tal és csináltam rá egy Bence feliratot eképpen.








Kell ennél egyszerűbb? Hát nem. Pontosan ilyennek képzek el egy szülinap tortát egy 1 éves gyerkőcnek. Semmi flanc, semmi toronyóra lánccal. Lehet, hogy picit túl letisztult, de ezen már nem kattogunk! És végre most elégedett voltam a torta élével és a burkolással is. 


Hát eljött ez a pillanat is. Bármennyire is szeretném, nem tudok szaftos történetet írni a torta mulatságos elkészüléséről, csetlő-botló ügyetlenkedésekről. Egyetlen aprócska fejtörést a bagoly felállítása okozott, mert nem akartam szerencsétlen fenekét beleszúrni. De mint látható ezt is megoldottam, méghozzá mindenféle pálcika és ehetetlen eszköz nélkül. Hogyan? Titok! Tessék rájönni. :)
Na jó! Fotózni még mindig nem tudok! Sorry!!! El kell hinnetek, hogy a torta kék és nem szürke!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése