2016. április 29., péntek

Egér torta...... de nem az az egér!

 


Hát igen! Néha vannak furcsa kívánságok! De ez a másik szép dolog ebben a szakmában! Ha Te egy számtógépes egér formájú tortát szeretnél, hát akkor olyan lesz! Mint ez is!


Mondjuk remélem felismerhető, hogy ez egy számítógépes egér. Halkan mondom, szerintem 1-2 felülnézetből készült kép még meg is tévesztheti az embert. Legalábbis amikor elkezdtem válogatni a képeket, néha olyan érzésem volt, mintha igazi egér lenne.
Sose csináltam még ilyen témájú tortát, először kicsit meg is riadtam. Bár kétségtelen, hogy lett volna lehetőségem egy billentyűzetet is csinálni, de őszintén szólva azért örülök, hogy ennél a verziónál maradtunk. 

Eredetileg a "Keri Apunak" feliratot az egér zsinórjából akartam kihajtogatni. Találtam is a neten egy olyan tortát, ami ezt a megoldást szemléltette és tökre megtetszett. Már éppen sodortam a kis zsinórt, amikor eszembe jutott: "Hát hol élsz te aranyom?? Hiszen manapság már nincsenek vezetékes egerek....!!!! Optikai kérem.... optikai van már." Ez egy olyantól, aki annak ellenére, hogy nem veti meg a műszaki dolgokat, de valahol mégiscsak megakadt a walkmanek és a tetriszek korszakában, igazán üdvözült felismerés, szerintem. Főleg, hogy egy olyan Kedvessel vagyok megáldva, aki ebből a szempontból a szöges ellentétem, vagyis éljen az űrkorszak és az apple világa. Így joggal voltam magamra büszke (az elején), hogy idejében észbe kaptam, még azelőtt, hogy fatális szarvashibát elkövetve kőkorszaki zsinórt biggyesztettem volna az egér tortámra. Gyorsan kiszaggattam betűkből a feliratot és emlékszem, még meg is veregettem a vállam.

Erre mi történt?? Épp fotózáshoz készítem elő, miközben büszkén mutatom az én ultra modern Szívszerelmemnek az ehető számítógépes egeremet, amikor is megszólal: 
- És a zsinór??? - azt hittem kiejtem a tortát a kezemből. 
- De hát optikai - mondom hitetlenkedve, egyszersmind értetlenül. Bezzeg ha raktam volna rá tuti azt szólja meg!
- Jó-jó, csak a zsinórral kiírva sokkal mutatósabb lett volna a felirat. - itt inkább nem szólaltam meg, de rövid szünet után még hozzá teszi:
- A fehér logót nem fested rá? Ez így olyan sötét! És a gombokon is van fehér minta! Mint ezen a képen, nézd!!! - és mutogatja nekem az i-phonján a Logitec egér logóját és gombfeliratait.   
Úgyhogy ott, a fotópapír kellős közepén, a torta előtt térdelve, egyik kezemben ecsettel, másik kezemben meg a fehér ételfestékes flakonnal elkezdtem rápingálni a logót az egérre.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése