2016. augusztus 11., csütörtök

Gorjuss tortát mindenkineeeek!!



Ha életem végéig Gorjuss tortát kellene készítenem, azt sem bánnám. Hatalmas szerelem ő nekem és örül a lelkem, ha valaki ilyet szeretne tőlem. Most jött el az ideje, immáron másodjára készíthettem el ezt a kis csodát.


Az emlékezetes első Gorjuss babás tortám Panna keresztlányomnak készült és olyannyira megleptem vele az egész családot és magamat is, Pannát pedig meghatottam, hogy nekem sírig tartó emlék marad. Azóta is arra vágyom, hogy ilyen tortákat készítsek.



Egy ismerősöm, jobban mondva munkahelyi kapcsolat által jött újra a lehetőség, aki irodaszerekben utazik és persze náluk is berobbant a Gorjuss őrület füzetek formájába. Viki lányának is így lett nagy kedvence ez a figura, amit teljesen meg tudok érteni. Amikor megmutattam, hogy én ezt már korábban megcsináltam tortába, már akkor lecsapott rá, mint csibe a takonyra, hogy ilyet készítsek a lánya közelgő szülinapjára. Naná, hogy készítek! Kikötés nem volt, annyit mondott, hogy a lila a kedvence, így azt a színvilágot lőttem be. Hogy melyik babát teszem rá, azt rám bízta, aminek azért is örültem, mert már viszketett a tenyerem, hogy valamelyik másik fajtáját formázzam meg.

Azt hittem egyszerűbb lesz kiválasztani a véglegeset, de persze napokig nézegettem a képeket és hol ezt akartam megcsinálni, hol azt. Nagy kihívás lett volna a kalapos verzió - egyszer tuti megcsinálom - de közben meg találtam újakat is, amiktől szinte elolvadtam. Maci sapkás, téli ruhás, copfos hajú, csíkos kesztyűs...komolyan mondom, totális megsemmisülés a monitor előtt, még úgy is, hogy azért a legtöbb változatukat már jól ismertem. 
Egyre nehezebb volt a választás én meg egyre tanácstalanabb lettem. Az is fontos volt, hogy a haja is más legyen, semmiképp sem akartam a főbb elemeket ismételni. Így súlyos döntések és lemondások árán született meg ő, aki a Santoro oldalán "Gorjuss I love you little rabbit" néven fut. Egyszer találtam egy oldalt, ahol minden babának mintha lett volna neve, de most bezzeg nem találom. Kár! De legalább így rájöttem hogy az ott egy nyúl! Mérget nem mertem volna rá tenni.






Szóval miután őrá esett a választásom, rögtön hozzá is kezdtem. És egy éjszaka alatt megcsináltam, mert nem bírtam otthagyni. Igaz a hajával küszködtem kicsit, egyszerűen nem jöttem rá a múltkor hogy csináltam, de végül csak megoldottam és tudom hogy mondtam párszor, de még mindig imádom! A torta oldalán lévő díszítést már oly régóta ki akartam próbálni - konkrétan amióta megvettem hozzá ezt a mintázót - de most került sor erre is. A feketére direkt rákérdeztem, hogy nem gond e és mivel itt is szabad utat kaptam, hát nem volt megállás. 
Így álmodtam meg tehát a Gorjuss torta szériám újabb darabját. És bízom benne, nem ez volt az utolsó. Mert különben kénytelen vagyok magamnak csinálni egy rakat változatot és már nincs hely a polcon. Szóval... Gorjuss tortát mindenkinek! Gyertek és rendeljetek!


Rendelj tortát, ahogyan Te szeretnéd! Információk és elérhetőségek ezen a linken!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése