2017. január 29., vasárnap

Cicák a köbön!


Szintén tavaly készült torta, melyet szerettem, már csak a témájából kifolyólag is...


Lévén, hogy tortás barátaim Cicalánynak hívnak, testhez álló feladat volt ez a torta. Mindössze csak annyi volt a kérés, hogy legyen rajta egy cica figura és az oldalán is cicák. Kaptam egy képet, ami alapján dolgoztam, így valóban nem volt nehéz a feladat. 





A cicát úgy találtam egy oldalon hosszas kutakodás után és annyira megtetszett amikor megláttam, hogy rögtön tudtam, ezt akarom megcsinálni.Olyan kis helyes lett!

















Az oldalán lévő cicákat airbrush-sal fújtam saját készítésű sablon alapján. Egyszerű torta, de szerintem bájos lett. Szerettem már csak a színvilága miatt is





Rendelj tortát, ahogyan Te szeretnéd! Információk és elérhetőségek ezen a linken!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése