2017. április 5., szerda

Minnie 3.0



Vagy már nem is tudom hányadiknál tartok, mert ugye volt Mickey egeres is, meg Minnie egeres is, meg a kettő együtt is, forma is meg rátétes is..... egyszóval sokféle. Ez most Korina tortája.



Rátétes technikával készült, tehát nem kellett a fejét kivágnom a tortából, hanem csak a fondantból, majd újra összerakva rátenni a tortára. 
Korina tortája volt ez, akinek először készítettem tortát, a tesóinak azonban nem. Gyakorlatilag a család cukrásza lettem, hiszen mára már mindhárom lánykának legalább egyszer elkészíthettem a tortáját. Sőt, idén körbe futottunk, ugyanis Alíznak, akinek tavaly az azóta is meghatározó Jégvarázs torta készült, idén is  kipipálhattam a szülinapját. Hihetetlen öröm ez számomra, amikor végig kísérhetem egy család ünnepeit, immár a második éve.
Hamarosan tehát jön Alíz tortája is...









Rendelj tortát, ahogyan Te szeretnéd! Információk és elérhetőségek ezen a linken!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése