2017. május 20., szombat

Dino testvérek az Iker testvéreknek





...avagy a dino sorozatom legújabb tagja(i).

Az idei év erős indítással kezdődött a dinós témájú torták terén, ugyanis alighogy elkészült a korábban bemutatott példány, nem sokkal később jelentkezett egy régi rendelőm szintén ebben a témában.


Ráadásul elég konkrét volt az elképzelés, nem lehetett szó akármilyen dinoszauruszról.
Egy 5 éves ikerpárról van szó ugyanis, akik most dinó lázban égnek. Martinnak (alias Tini) a piros Stegosaurus volt a kedvence, míg Dávidnak a narancssárga Brachiosaurus. Bizony, a szín is elvárás volt. Ezért két torta készült.









Kiindulásképpen kaptam egy képet is mintának. Így kerültek a dinók "mocsaras" környezetbe, ami igazából nekem könnyebbség volt, hiszen nem kellett azon agyalnom, hogyan állítom majd stabil lábakra monstrum testüket. Egyedül a Brachiosaurus hosszú nyakát kellett megoldanom, de végül beleszúrtam egy hosszú drótba, így tulajdonképpen két részletben került fel a teste a tortára. A színüket airbrush-sal fújtam. 





Tulajdonképpen nagyon szerettem őket, annak ellenére, hogy nem vagyok egy nagy dinó szakértő és mint témát sem szeretem annyira.
De bármilyen témáról is legyen szó, végtelenül örülök, amikor valaki visszatér hozzám egy újabb torta igénnyel. 







Rendelj tortát, ahogyan Te szeretnéd! Információk és elérhetőségek ezen a linken!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése