2017. július 19., szerda

Herendi torta Viktória mintával



Egy különleges kéréssel fordult hozzám egy korábbi rendelőm. Akkor sem volt egyszerű kérés, most sem adta alább...




Mert amikor meghallottam, hogy a Herendi porcelán Viktória mintáját kell a tortára ráfestenem, na akkor picit azért vakartam a fejem. Egyrészt ugye ezért mégsem vagyok porcelánfestő. Másrészt tortára közvetlenül ráfesteni egy ilyen aprólékos mintát nem könnyű és nagy felelősség. 






A tetejére egyértelmű volt, hogy előre cukorlapot készítek és arra festem a mintákat. Na de kellett az oldalára is. Így azt találtam ki, hogy a cukorlapon lesznek a kisebb virág motívumok és a lepke, az oldalára pedig szintén cukorlapra előre megfestem a lepke mintáját nagyobb méretben, amit aztán körbe vágok és ráteszem az oldalára. 






Tortára közvetlenül festegetni, na ez nem az én műfajom, tuti elrontom, félre húzok egy vonalat, megremeg a kezem és ugye ott már javítani nem igen lehet. Szóval azért volt némi zabszem, na meg hogy a kedves megrendelőknek is megfeleljen, mert tudtam, hogy a korábbi után  nem elégednek meg akármivel, oda kell tegyem magam. Így hát ez lett belőle. Azért nem mondom, hogy rossz lett, bár biztos lehetett volna szebb. Na jó az ecsettel való írást még gyakorolnom kell. Jó hát nem is én lennék ha minden tökéletes lenne :)


Rendelj tortát, ahogyan Te szeretnéd! Információk és elérhetőségek ezen a linken!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése