2017. augusztus 1., kedd

Virágos-pöttyös... fekete-fehér torta


 


.....egy kis bézs színnel. Egyszerűen imádtam ezt a tortát, mert egyrészt szabad kezet kaptam, másrészt pedig olyat csinálhattam amilyet szeretnek...

Egyetlen kikötés volt csak, hogy legyen virágos, illetve vegyem figyelembe, hogy férfinak lesz. Ugyanis az ünnepeltnek virágboltja van. Így picit azért kihívás volt, mert hát hogyan csináljak egy "férfias" tortát úgy, hogy azon virágok is vannak. 






Ezért úgy döntöttem, hogy a színekben jelenítem meg, illetve a ráképzelt virág sem konkrét lett, hanem csak egy fantázia virág. Talán a pöttyös nem túl férfias téma, de végül is láttunk már apró pöttyös férfi inget. Vagy nem? Mondjátok hogy igen! 
Szóval egyszerűen nem tudtam megállni, hogy ne legyen pöttyös na! Próbáltam a feketével uralni a tortát, illetve hogy ne legyen nagyon komor, betűztem mellé még egy bézs színű virágot. 
Imádtam, mert egyrészt szeretem ezt a stílust, nem túl hivalkodó, letisztult színek, mégis látványos. Másrészt tényleg azt csináltam és úgy, ahogy azt én szeretem. Szóval ennyi. 






Rendelj tortát, ahogyan Te szeretnéd! Információk és elérhetőségek ezen a linken!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése