2017. november 13., hétfő

Miraculous 4.0


Ha még nem unjátok, akkor itt a következő verzió, egészen másként mint eddig....



Annál is inkább, mert eddig csak képet festettem ebben a témában. Hozzá kell tennem, eléggé beparáztam a figura elkészítésétől, mert hát ugye az én vesszőparipám: egy mesefigura csak egyféleképpen nézhet ki. És ha nem úgy, akkor már gáz... 
Kétségtelen, hogy biztosan vannak ennél szebben kivitelezett és jobban hasonlító Katicabogarak a tortás világban. De be kell valljam, picit csaltam, mert az arcát egy szilikon mintázóból nyomtam ki, és úgy építettem köré a fejet illetve a testet. Ez tök praktikus és gyors megoldás, viszont baromira nem hasonlít a főszereplőre. Annál is inkább, mert annak kerek feje van, az én szerzeményemnek meg erősen ovális.
Próbáltam én a jellegzetes hajat köré varázsolni és a testet is hasonlóképpen megcsinálni, na de ami nem megy, az kérem nem megy. 


Utólag nézve az összképen az sem javított, hogy totálisan telibe pöttyöztem a tortát, ami által az én Katicalányom úgy elveszett, mintha nem is csináltam volna.



Tanulság... az van sok! Főleg, hogy a kevesebb néha több!
Megoldás... még kutatom! De azért ha lehet, ne találjatok meg ilyen figura készítésével. Vagy... vállaljátok a következményeket :)
Ígérem, most egy darabig megkímélek mindenkit a témába tartozó tortáktól. De csak egy ideig :)

Rendelj tortát, ahogyan Te szeretnéd! Információk és elérhetőségek ezen a linken!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése