2017. november 30., csütörtök

Viktória Keresztelő tortája



Szörnyen el vagyok maradva... Töredelmesen bevallom, hogy ezt a tortát valamikor kb. májusban csinálhattam. Egyszerűen nem tudom magam utolérni. 
Ígérem - bár az ünnepek közeledtével talán balgaság ilyet ígérni - de ígérem, hogy megpróbálom sűrűbben megosztani veletek a munkáimat, a tortákat, amiket Nektek készítettem.
Íme tehát az év első keresztelős tortája, amely Viktóriának készült.







A torta alja steppelt, a kereszt pedig kérés volt. Mindenképpen szerettem volna valamilyen más, nem annyira szokványos módon megjeleníteni, ezért ezt a verzióját választottam. Próbáltam nem túlcsicsázni sem, de azért igyekeztem megtartani a kislányos jelleget. Hát ilyen lett. Szerettem!










   

 


































Rendelj tortát, ahogyan Te szeretnéd! Információk és elérhetőségek ezen a linken!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése